قوانین و مقررات

 
 
قوانین عمومی کلیه اصول و رویه‏‌های گاردنیا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. چنانچه در آینده در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات گاردنیا تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه به روز و اطلاع رسانی خواهد شد. کاربران گرامی می‌پذیرند که استفاده مستمر آنها از این سایت به معنی موافقت با این قوانین و قواعد است. خسارت در هنگام حمل و نقل گاردنیا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. لازم است که خریداران، آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل را در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به گاردنیا اطلاع داده و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور را برای گاردنیا ارسال کنند.
شرایط گارانتی خوشبوکننده‌ی گاردنیا به شرح زیر است: گاردنیا در برابر هرگونه آسیب و زیان‌هایی که در حین ساخت و تولید، به محصول وارد شده باشد، پاسخگو است. مدت زمان این گارانتی از تاریخ فعال‌سازی گارانتی به مدت دو سال خواهد بود. در طول این مدت، در صورت مشاهده‌ی هرگونه خسارت و ایراد در ساخت و مونتاژ، مراتب را از طریق ایمیل ... با همکاران ما در میان بگذارید. همکاران ما در کم‌تر از 48 ساعت با شما تماس خواهند گرفت و نسبت به رفع مشکل خوشبوکننده اقدام خواهند کرد. در صورت محرز شدن وجود خسارت و ایراد در ساخت و مونتاژ یا خسارات ناشی از حمل و نقل ناایمن واحد خدمات پس از فروش بدون اخذ هیچ گونه هزینه‌ای نسبت به تعمیر و یا تعویض دستگاه، اقدماات لازم را به عمل آورند.
موارد زیر از پوشش این گارانتی خارج است:
- افراط و یا تفریط در هرگونه اقداماتی که برای حفظ و نگهداری محصولات لازم است - هرگونه هزینه بابت تعویض موارد مصرفی. - هرگونه تغییر یا ارتقای محصول که از هدف و کاربری آن خارج باشد. - هرگونه رفتار با محصول که با موارد ذکر شده در دفترچه‌ی راهنمای محصول و/یا استانداردهای ایمنی مغایرت داشته باشد. - هرگونه خسارت ناشی از حوادث از جمله سوختگی، در آب افتادن، شکستن، عدم توجه در نگهداری و یا بی مبالاتی در استفاده. - هرگونه صدمات ناشی از تعمیرات به وسیله ی افراد غیر متخصص و غیر مجاز